רדוקטיל השפעה - לא ענו לי...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/08/2010 | 17:41 | מאת: שואלת
שלום לפני חודש התחלתי טיפול ברדוקטיל 10. לא הרגשתי שום השפעה ושינוי בתחושת הרעב. לפני מספר ימים עברתי לרדוקטיל 15, ועדיין אין שום שינוי. אני לוקחת את הכדור בבוקר לאחר שאני שותה כוס קפה (ללא סוכר) ואוכלת תמר אחד. אני שומעת מאחרים ניסים ונפלאות על זה שאין בכלל הרגשת צורך לאכול, ואצלי - אני כל היום רעבה. האם אני צריכה לקחת בזמן אחר? תוך כמה זמן מורגש שינוי בתחושת הרעב?
17/08/2010 | 15:51 | מאת: סימה
גם עליי לא השפיע רודוקטיל 15 במהלך 3 שבועות שנטלתי אותן...
18/08/2010 | 19:22 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום: עניתי לך בשאלה הקודמת בברכה ד"ר מצקין