היי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/08/2010 | 07:41 | מאת: אנייייי
אז ככה. האם זה בסדר לבעלת משקל בינוני לרדת יותר מ 2 קילו לחודש? כי יש שאמרו לי שקילו חודש זה הכי בריא. אם ככה אם אני עושה הליה 5 או 4 פעמיים בשבוע ושומרת על תזונה נכונה כמה סיכוי יש לי לרדת לפחות בהתחלה? ועוד משהו 2 פרוסות לירידה ושמירה על המשקל זה בסדר? או שצריך עוד פחמימיות כמו אורז קוסקוס?וגם אם כן אז כמה?כוס?חצי כוס?
15/08/2010 | 13:09 | מאת: רן
כמה ילד בן 11 ושבעה חודשים עולה לכיתה ו גובה 1.57 צריך לשקול תודה מראש רן
16/08/2010 | 07:47 | מאת: רקפת מרקוס
שלום רן אין תשובה חד משמעית לשאלתך.יש טווח משקלים תקינים לפי האחוזונים המתאימים לגיל זה, וגם נוהגים להתחשב במשקלי עבר ובאחוזון שעליו מוקם הילד לאורך השנים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
16/08/2010 | 07:54 | מאת: רקפת מרקוס
שלום קצב הירידה המומלץ הוא בין חצי קילו לקילו בשבוע, אז הקצב שאת מתארת הוא בסדר גמור אם את מבצעת דיאטה מאוזנת,ומקבלת את כל אבות המזון. על פניו, אם את מבצעת שינוי בתזונה ומבצעת את הפעילות הגופנית באופן סדיר, לא צריכה להיות בעיה בירידה. תפריט יכול להיות מורכב ממזונות רבים, 2 פרוסות לחם שוות ערך ל-6 כפות אורז\קוסקוס ואת בהחלט יכולה לשלב אותם בתזונה היומיומית שלך בכמות מתונה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880