אחוזי שומן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שוקלת כבר כמה חודשים בין 52 ל53 על גובה 1.62, כשירדתי למשקל הזה (באופן בריא..פשוט הפסקתי לקחת גלולות וזה ירד לבד) המחזור שלי התחיל להיות סדיר סופסוף. הגוף שלי נראה טוב כשאני לבושה, והמידה שלי קטנה בבגדים. אבל בלי בגדים זה נראה רע..יש לי מלא גושי שומןוצלוליט מגיל קטן והעור לא אחיד,ויש הרבה "מה לצבוט". איך אפשר לרדת באופן משמעותי באחוזי השומן? (בלי לפגוע במחזור) אני לומדת ואין לי הרבה זמן לספורט.
שלום אם ברצונך לחטב את גופך ולהיפטר מהצלוליטיס את חייבת לבצע פעילות גופנית אינטנסיבית. בכל אדם קיים מרכיב גנטי חזק שישפיע על צורת גופו, אך בעזרת אימונים מבוקרים(מומלץ בחברת איש מקצוע) אפשר להשפיע על צורת הגוף ולגרום לעיצובו. דרך נוספת היא כמובן ניתוחים פלסטיים למיניהם. אני מצטערת שלא הצלחתי לעזור יותר בתשובתי אך אין דיאטות קסמים בעולמנו. כדי להוריד את אחוזי השומן,צריכים לעבוד קשה גם בתחום תזונה וגם בספורט. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
מה בתזונה? ממה להמנע? מה לאכול? זה יכול לפגוע במחזור?