פגיעה בערך תזונתי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום וברכה. לאחרונה התוודעתי לנפלאותיהם של הדגנים המלאים. אני אופה מהם לחם ב"אופה לחם" בביתי. במקומות שבהם אני קונה, הקמח נמכר בקירור , כדי למנוע התפתחות תולעים (הוא הרי אינו ניתן לניפוי) וגם אני שומר אותו כך ואפילו בהקפאה. האם קירור או הקפאה פוגעים בערך התזונתי של הלחם? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום משה כל תהליך של הקפאת מזון פוגעת מעט בערכים התזונתיים של המוצר. בהתייחס ללחם באופן ספציפי- הוא עדיין יספק לנו את הסיבים התזונתיים שקיימים בדגנים המלאים שמומלצים מאוד לבריאות וישמור על המוצר לאורך זמן רב יותר. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880