תפריט דיאטה בזמן לקיחת קסניקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2010 | 22:40 | מאת: ורד, 45
איפה ניתן למצוא דוגמאות/המלצות לבניית תפריט דיאטה בזמן לקיחת קסניקל במטרה לרדת במשקל, זקוקה לתפריט 1200 קלוריות תודה והמשך ערב נפלא
לקריאה נוספת והעמקה
15/08/2010 | 07:00 | מאת: רקפת מרקוס
שלום ורד כל דיאטה מותאמת אישית לאדם שמבצע אותה. אם ברצונך תפריט להורדה במשקל, שמשלב נטילת קסניקל, עלייך לבקר אצל דיאטנית קלינית כדי לבצע הרכבת תפריט ספציפי עבורך, המשולב במסגרת טיפולית נאותה, הכוללת גם מעקפים על מצבך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880