פרויקט גמר - לימוד ילדים לתזונה בריאה.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2010 | 14:10 | מאת: ז'אנה
שלום, שמי ז'אנה ואני סטודנטית לעיצוב תעשייתי במכללת הדסה. כרגע אני מסיימת פרויקט גמר שהוא בעצם משחק מחשב לילדים שילמד אותם לתזונה בריאה. כאשר הגעתי לשלב העיצוב של החלונות במשחק, נוצרו אצלי מספר שאלות שרק פסיכולוג ילדים נראה לי ידע לענות לי. האם מישהו מכם יוכל להקדיש לי מספר דקות מזמנו? האם ניתן להעביר שאלות בצורה מסודרת לא דרך הפורום? או אולי אפשר לקבוע פגישה קצרה אצלכם במרפאה? בתודה מראש ז'אנה [email protected]
12/08/2010 | 17:01 | מאת: ד"ר שלמה לוי
זאנה שלום אשמח לעזור לך. קבעי פגישה במרפאה וכך אוכל להבין במה הבעיה ובמה אוכל לעזור לך. 036764880 בברכה ד"ר לוי