שאלה שלא נענתה כבר פעמיים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/08/2010 | 20:46 | מאת: חביתוש
למה שאלתי נמחקה בפעם הראשונה? ובפעם השנייה לא זכתה לתגובה? מה עושים אחרי שנה שלוקחים רדוקטיל? כמה זמן הפסקה צריך לעשות עד שמתחילים לקחת אותו שוב?
12/08/2010 | 11:04 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: מצטערת על העיכוב, ככל הנראה הייתה תקלה. עניתי לשאלה הקודמת. אענה שוב,הטיפול ניתן לשנה אחת בלבד, ההמשך יהיה לשיקולו של הרופא המטפל. בברכה ד"ר מצקין