היי!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! אני בת 15 שוקלת 58.5 והגובה שלי 1.61. לפני שנה שקלתי 66 ורק לפני 4 חודשים החלטתי לרזות. אמא שלי אומרת שאני לא אוכלת שום דבר אבל אני חושבת שאני פשוט שוכחת לאכול.אני רוצה להגיע ל 55 ק"ג. אבל כולם אומרים לי שאני בסדר ואני לא צריכה עוד לרזות. אני לא יודעת מה לעשות?
שלום ניקה כרגע לפי מדד מסת הגוף שלך, את במשקל תקין לחלוטין. אם ברצונך להוריד עוד במשקל אני מציעהלך לא לבצע זאת לבדך, אלא לגשת לדיאטנית מוסמכת כדי להרכיב תפריט מסודר ומאוזן שיספק לך את כל צרכייך. כמו כן, את יכולה במקום להמעיט באכילה, להוסיף פעילות גופנית שתעזור לך לשמור על המשקל הקיים ולעצב את גופך טוב יותר. בהצלחה בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
תודה רבה ! אני שמחה שענית לי.