בעיות ביציאות מאז שאני עוסק בכושר.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/02/2007 | 09:57 | מאת: רועי
שלום רב, מזה חודשיים שהתחלתי להתאמן בחד"כ כמעט כל יום עם תוכנית מסודרת. הבעיה היא שמאדם שרגיל להיכנס פעם ביום לשירותים , אני נכנס פעם בשלושה ימים. כתוצאה מכך, אני משמין , סובל קצת מכאבים מדי פעם באיזור ההיקפים. האם זה קשור לכושר? האם אני צריך לאכול דברים מסויימים ובמועדים ספציפיים עכשיו כדי להסדיר את עניין היציאות? (חשוב לציין כי אני לא אוכל אוכל שמן ולא מרבה בבצקים וכו'...) תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
10/02/2007 | 22:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום רועי, אני לא חושבת שבעית העצירות קשורה לפעילות הגופנית שלך. להיפך, זה יכול רק לשפר את המצב בד"כ. כדי להקל על העניין מומלץ לצרוך תפריט עשיר בסיבים תזונתיים, הנמצאים בירקות ופירות בקליפתם, דגנים מלאים, קטניות (אך זהירות, הן עלולות לגרום לנפיחות וכאבי בטן), וגם אגוזים. חשוב להקפיד על שתיה מספיקה, אחרת המצב עלול להחמיר. לשתות 10-12 כוסות מים ביום, וביום של אימון אף יותר. ציינת שאתה אוכל תפריט דל שומן: לא כדאי להפריז עם העניין. הוספת מעט שומן שבא ממקור של שמן זית, טחינה, אבוקדו, יכול מאוד לעזור. אם השינוי התזונתי אינו עוזר תוך שבועיים שלושה, מומלץ שתפנה לרופא לבירור מעמיק יותר. בברכה מוניקה קרן
10/02/2007 | 22:31 | מאת: רועי
תודה רבה מוניקה... איישם את שיטתך... שבוע טוב.