רדוקטיל אחרי שנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/08/2010 | 07:57 | מאת: חביתוש
עושים אחרי שנה שלוקחים רדוקטיל? כמה זמן הפסקה צריך לעשות עד שמתחילים לקחת אותו שוב?
12/08/2010 | 11:02 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: הטיפול ניתן לשנה אחת בלבד. בברכה ד"ר מצקין