השמנת ילד בן 5.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/08/2010 | 09:28 | מאת: or2206
יש לי בן בן 5.5 והוא לאחרונה השמין מאוד ..אין לי מושג כיצד לעזור לו ? הוא לא מוכן לרוץ ולהשתולל בפארק חם לו מאוד..והפך להיות כבד..מה לעשות?
08/08/2010 | 21:10 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מכיוון שהשמנת ילדים זהו נושא רגיש ביותר ודורש התייחסות שונה מאוד מהשמנת מבוגרים, עלייך להתייעץ עם אנשי מקצוע בנושא (למשל דיאטנית ילדים) על מנת להטמיע בו הרגלי אכילה נכונים להמשך חייו.כמובן שיש צורך בהירתמות של כל הבית למאמץ החינוך כדי לעצור את ההשמנה של ילדך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il