תזונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/08/2010 | 04:27 | מאת: השואל
אני בן 23 עוד חודשיים הגובה שלי 1.43 אני שוקל 61 רצתי לדעת עם אני בעודף משקל כי בדקתי במחשבון הערכת עודף משקל וכתוב שעליי להוריד 10 קילו יכול להיות כזה דבר להוריד 10 קילו
08/08/2010 | 21:07 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לפי חישוב מדד מסת הגוף שלך אתה נמצא במשקל עודף. מבחינת בריאותית, אתה צריך לרדת במשקל 10 ק"ג בשביל להיות בטווח המשקל הנכון. אולם עלייך לדעת שמדד זה אינו מתחשב במבנה גופך, התפלגות מסת השומן והשריר שלך והגנטיקה שלך. על כן, אם ברצונך להוריד במשקל עלייך להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לבנות לך תפריט בריא ומאוזן להורדה הדרגתית במשקל, שמתאימה להרגלי חייך ולגופך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il