תמיכה להרזייה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/08/2010 | 12:33 | מאת: adi
היי, אני כרגע שוקלת 110 אחרי שירדתי 9.5 קילו. גם ירדתי במידות של המכנסיים. באמצעות דיאטנית מקופת חולים. עדי
08/08/2010 | 21:02 | מאת: רקפת מרקוס
שלום עדי חיזקי ואימצי על הדרך הנכונה. בהצלחה בהמשך רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il