רעב בערב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/08/2010 | 07:03 | מאת: חביתוש
אני מקבלת רדוקטיל 15. לאורך היום אני אוכלת כראוי ארוחות קטנות ומסודרותצ. אך משמגיע הערב (בערך מ 19:00) אני יכולה לבלוע את המקרר. אותה הבעיה שהיתה גם בלי הרדוקטיל. התזונאית נתנה לי טיפים אך אני "מתה" מרעב. האם ניתן לקחת רדוקטיל פעמיים ביום? וגם מה קורה אחרי שנה של רדוקטיל? כמה זמן הפסקה אצטרך לעשות?
05/08/2010 | 10:38 | מאת: דר? סילבינה מצקין לוי
שלום לך: לא ניתן לקחת רדוקטיל פעמיים ביום,מה שאני יכולה להמליץ לך זה לאחר את שעת הלקיחה לשעות הצהריים,כך תשיגי תחושת שובע עד שעה מאוחרת. בברכה ד?ר סילבינה מצקין לוי
05/08/2010 | 19:55 | מאת: חביתוש
ראשית תודה על הרעיון לא ידעתי שזה אפשרי בכלל. שאלה נוספת, מה עושים אחרי שנה שלוקחים רדוקטיל? כמה זמן הפסקה צריך לעשות עד שמתחילים לקחת אותו שוב?
07/08/2010 | 10:54 | מאת: no diet man
חביתוש יקרה, תנסי רגע לשים בצד את מה ששמעת ומה שאת מאמינה בו ותחשבי על הדברים הבאים: למה בכלל קיימת תחושת רעב? מה היא נועדה לעשות? אני מדבר רק על תחושת הרעב בבטן ולא על "רעב ריגשי" שהוא אצלך בראש. הרעב הפיזי בבטן הוא הדרך של הגוף שלך לומר לך שהוא זקוק לאנרגיה כאן ועכשיו! איך תדעי מתי לאכול אם הגוף שלך לא ישלח לך איתות? מה, תשאלי את הדיאטנית???? מי המומחה מספר אחד בעולם לתזונה? רק הגוף שלך יקירתי, הוא האחד והיחיד ואין מלבדו. הזמן היחידי בו את אמורה לאכול הוא כאשר את מרגישה רעב אמיתי פיזי בבטן. אם תתעלמי מהתחושה הגוף שלך יעצים אותה עוד ועוד עד שתעני חו ותכניסי לו את האנרגיה הדרושה לו. הגוף שלך הוא המכונה הביולוגית המשוכללת ביותר ביקום! הוא מבצע אלפי תהליכים מורכבים מדי יום בלי שתתערבי וגם בנושא התזונה הוא לא זקוק להתערבות שלך. הוא יודע בכל יום ובכל ארוחה לכמה אנרגיה בדיוק הוא זקוק, כמה כבר אכלת ומתי הוא קיבל מספיק. רק איתו את צריכה לעבוד. תחושת הרעב היא תחושה נהדרת והיא האיתות של גופך שהגיע הזמן לאכול. אל תקחי כדורים ואל תתעלמי ממנו. אל תהרסי את הדבר היפה ביותר שקיבלת: הגוף שלך. בהצלחה!
10/08/2010 | 07:12 | מאת: חביתוש
אתה חמוד. אלא שהחיים מורכבים הרבה יותר מראייה אוטופית של הגוף. יש המון רעשים מסביב, שמקשים על הגוף להקשיב לעצמו. תודה בכל אופן. זה היה יפה מצידך. אני לא מבטלת את דבריך, בהחלט כדאי לי לחשוב איך להשתלב בדבריך...