שאלה על לקטוז
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אמרו לי שאני רגישה ללקטוז. אני שותה אנשור פלוס ורשום שזה אינו מכיל לקטוז. אבל פתאום אחרי חצי שנה שאני שותה את זה אני רואה שרשום שזה כשר חלבי... מה?! זה תמיד ניפח לי את הבטן טיפה אחרי ששותים אבל פשוט כי זה כבד מן הסתם... איך משהו יכול להיות חלבי ולא להכיל לקטוז ואיך אני יודעת אם אני רגישה לזה?
שלום לידיעתך ישנם מוצרי חלב שהם דלים מאוד בלקטוז, כגון גבינת קוטג',גבינות צהובות ושמנת. לכן אף על פי שאנשור פלוס מכיל כמות קטנה של מוצר חלבי, אין זה הכרח שהוא יכיל לקטוז, בייחוד כאשר אריזת המוצר מציינת בפירוש שהוא ללא לקטוז. כדי להימנע מבטן נפוחה לאחר שתיית המוצר, כדאי לחלק אותו למנות קטנות כי הוא אכן מוצר מרוכז. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il