איך לעזור לבתי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/08/2010 | 11:29 | מאת: ש'
שלום יש לי ילדה בת שבע שנראית בת 11+ היא גבוהה מאוד ושמנה לגילה, כמה שאני מסבירה לה על חשיבות שמירת בריאות והקשבה לגוף לא עוזר לי כלום הילדה כל הזמן סביב האוכל גם אם סיכמנו על ממתק ביום היא תמשיך לבקש עוד, פעם התייעצתי עם יועצת חיונוך שהסבה את תשומת לבי שייתכן שהילדה מקבלת תשומת לב דרך הבקשות על האוכל המליצה לי לא להתייחס ואכן התחלתי לנהוג כך אמרתי לה שהיות שסיכמנו משהו ולאחר שקבלה את מה שסכמנו עליו שלא תשאל אותי עוד אולם לצערי הרב הילדה לוקחת לבד יש לי הרגשה שמאז שיצאה לחופש עלתה שוב במשקל אני ממש לחוצה ואובדת עצות מה לעשות ואיך לגרום לה להקשיב לעצמה ולא תעסוק סביב האוכל כל היום? בברכה, ש'
03/08/2010 | 22:02 | מאת: רקפת מרקוס
שלום את מתארת בשאלתך מצב בעייתי ביותר. בתך מצויה כעת בגיל רגיש ביותר וכל הצקות מיותרות בנושאי אוכל יכולה לגרום לה להפרעות אכילה קשות בהמשך חייה.היא גם מצויה בתהליכי גדילה וגופה עוד יכול להשתנות ללא הרף. אני מבינה את תסכולך, ואת הדאגה שלך לבתך אך את חייבת להיעזר באנשי מקצוע מיומנים במקרה זה. כדאי לגשת לטיפול אצל דיאטנית, אשר מנוסה בטיפול בהשמנת ילדים. כמו כן אני ממליצה לעודד אותה לבצע פעילות גופנית מרובה דרך חוגים, פעילויות שונות ואף פעילות שמשלבת את כל בני המשפחה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il
04/08/2010 | 07:30 | מאת: ש'
שלום דק' ברצוני להודות לך על המענה. בהוקרה, ש'