עליה במשקל למרות דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2010 | 21:22 | מאת: דנה
שלום רב. אני בת 34, 10 חודשים לאחר לידה רביעית, נרשמתי לשומרי משקל עם המון מוטיבציה, לאחר שבוע של שמירה מדוייקת של נקודות נדהמתי לגלות כי עליתי חצי ק"ג במשקל. רציתי לדעת מה יכולה להיות הסיבה? ראוי לציין כי בחצי השנה האחרונה הנני שומרת על תזונה מאוזנת ואף על פעילות גופנית ולמרות כל זאת איני מצליחה לרזות. האם יכול להיות משהו גופני-פיזיולוגי המעכב את הירידה? איזה בדיקות עליי לעשות?
03/08/2010 | 21:54 | מאת: רקפת מרקוס
שלום דנה ראשית כל, כל הכבוד לך על המוטיבציה וההירתמות לתהליך,זה חשוב מאוד ותמשיכי ככה. לעיתים בזמן תהליך של דיאטה, המשקל לא בהכרח מתנהג כפי שהיינו רוצים והירידה במשקל היא לא תמיד אחידה. לעיתים קצב הירידה יהיה מהיר יותר, ולעיתים פחות ואפילו ייתקע או שנראה עלייה קטנה במשקל. אין לך מה להילחץ מכך. גם עליה של חצי קילו יכולה להיות קשורה לגורמים רבים נוספים, כמו צבירת נוזלים, מחזור חודשי וכדומה. אני משוכנעת שאם תמשיכי באותה דרך, את צפויה לראות בקרוב שוב ירידה במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il
07/08/2010 | 10:41 | מאת: no diet man
אין לך מה להתפלא שאת עולה במשקל, זו התוצאה של כל דיאטה. יש כאלו שדווקא יירדו בתחילת הדיאטה ולאחר מכן יעלו הכל בחזרה ויש כאלו שיש להם מזל ויעלו כבר בתחילת התהליך. אם תחשבי על העניין ותבררי אותו לעומק את תביני שדיאטה היא תמיד הרעיון הגרוע ביותר. דיאטה פועלת נגד הגוף, נגד הפיזיולוגיה המופלאה שלו, היא כופה עליו את השגיונות והאופנה העכשווית במקום להיות קשובה לו.הגוף המדהים שלך יודע בדיוק למה הוא זקוק, לכמה אנרגיה, מתי בדיוק הוא זקוק לה ומתי קיבל מספיק. חפשי ללמוד איך להיות קשובה לו וזו תהיה תחילתה של ידידות מופלאה בינך לבינו. תברחי מעולם הדיאטה כל עוד נפשך בך, זה מעגל קסמים שאין ממנו דרך יציאה, הוא מלא באכזבות ועליה במשקל. הדיאטניות בפורום לא עושות זאת מרוע, הן פשוט לא יודעות משהו אחר. הן תקועות בראש הדיאטטי, בגישה מיושנת שלא פתרה את הבעיה מעולם. אף אדם בעולם כולו לא הצליח להפוך לרזה אמיתי (כזה שלא עושה דיאטה, לא סופר קלוריות, לא עושה ספורט כדי לרזות, לא חושב על אוכל כל היום, לא נשקל כל שבוע) בעזרת דיאטה. גם את צפויה להשמין עוד ועוד ככל שתתמידי בדיאטה. דיאטה היא הגורם המרכזי בעולם לבעיית ההשמנה אז למה לך לנסות ולהתמיד בה? בהצלחה!