שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/08/2010 | 20:39 | מאת: שני
שלום! האם יכול להיגרם איזשהו נזק אם אוכלים מוצר מזון, כגון עוגה או ופלים וכדומה, יומיים- שלושה לאחר תאריך התפוגה שלהם? ואם אוכלים מוצר חלב יומיים לאחר תאריך התפוגה שלו? כמה זמן בעיקרון אפשר עוד לאכול משהו לאחר שעבר תאריך התפוגה שלו? תודה מראש.
01/08/2010 | 21:21 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שני השאלה שלך כללית ביותר ואין לי תשובות מדויקות לתת לך. כדי להימנע מסיכונים מיותרים,תחושות לא נעימות וסימני שאלה,כדאי להימנע לחלוטין מצריכת מזונות שפג תאריך התוקף שלהם. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il