דיאטת הרבלייף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היתי מעוניינת לדעת האם הדיאטה בטוחה לשימוש?והאם יש בה איזשהו מרכיב שעלול לסכן את הכבד?
רווית שלום מוצרי חברת הרבלייף נבדקו ע"י משרד הבריאות הישראלי ורשויות בריאות רבות אחרות בכל העולם, בשום מקום כולל בישראל לא נמצא קשר סיבתי בין צריכת מוצרי הרבלייף לפגיעה בתפקודי כבד, לא זוהה מוצר או רכיב במוצרים שיכול לגרום לבעיות כאלה ובשום מקום, כולל בישראל ,לא ננקטו צעדים כנגד הרבלייף או נאסר למכור את המוצרים. מוצרי הרבלייף מפותחים על-ידי מומחים בעלי שם עולמי בתזונה, תוך הסתמכות על מחקרים ועל עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת יצור ובקרת איכות. עם זאת, תמיד רצוי להתייעץ עם רופא לפני התחלת הדיאטה. לכל שאלה נוספת ולקבלת מידע נוסף, נשמח אם תיצרי איתנו קשר בטל'- 03-9431155 ונציגינו ישמחו לענות לך למידע נוסף: http://www.herbalife.co.il/program בברכה צוות הרבלייף On-line