ירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכם אני בן 56 עם סוכרת, אני לא הצלחתי לאכול נכון בזמן טיפול בכדורים היה לי מאוד קשה לשמור כל דבר שאני אוכל ובשלב מסוים הרמתי ידיים ואכלתי ממש לא טוב אשתי ניסתה לעזור לי אבל לא רציתי רק לאחרונה הבנתי שאני חייב שינוי כי הערכים שלי מאוד גבוהים, אני מרגיש רע ועם עודף משקל מאוד גדול עשיתי בדיקה של A1C שהראתה תוצאה גבוהה- 9.% וכעת הרופא אומר שהוא רוצה שאעבור לאינסולין אני מאוד חושש מצד אחד מצד שני הבנתי שזה יכול לעזור לי להוריד ערכים ואם אשמור על דיאטה מסודרת בסוף גם ארגיש טוב יותר. יכול להיות שאם אשמור על הכללים האלה הסוכרת תהיה מאוזנת לאורך זמן?
שלום רון תודה על שאלתך. תזונה נכונה ודלת סוכר ושומן יכולה לשפר באופן מופלא את מצב הסכרת. לפי שאלתך, אני מבינה שאתה כבר בשלב מתקדם של המחלה, אז ככל הנראה דיאטה בלבד בשלב זה לא תספיק ויש הכרח לקחת תרופות ואף אינסולין. מכיוון שסכרת היא מחלה פרוגרסיבית, יש לך יכולת באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית,ובשילוב עם התרופות ,לעכב את התפתחות המחלה. אני ממליצה לגשת לדיאטנית קלינית בהקדם ולקבל ממנה טיפול תזונתי הולם למצבך הרפואי. בהצלחה בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il