מותניים ורגליים?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי אני בת 15 עוד מעט ויש לי מותניים ממש רחבות ואני לא מצליחה להוריד אותם ובחלק התחתון של הרגליים שלי הם ממש שמנות איך אפשר להוריד גם שמה?
שלום דריה מבנה גוף ברוב המקרים קשור לגנטיקה. את גם עדיין בגיל ההתבגרות ולכן יש סיכוי גם לשינויים במבנה הגוף בשנים הקרובות. אני ממליצה לך לבצע פעילות גופנית ממוקדת באיזורים הללו באופן קבוע, פעילות שיכולה גם היא מאוד לסייע בצמצום היקפים וחיטוב הגוף. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il