שיטת הכדורים וכניסה להריון לאחר מיכן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מעוניינת לרכוש את הכדורים ברצוני לשאול האם לאחר לקיחת הכדורים אני יכולה להכנס להריון אוו שזה מהווה בעיה
הם בטח יגידו שכן ואין בעיה. אבל לדעתי אל תיקחי סיכונים. הכי טוב דיאטה טבעית . זה אומנם יותר קשה ולוקח יותר זמן אבל זה גם נשאר ליותר זמן. אני ממליצה לך בחום על השיטה של שומרי משקל..עם כדורים אולי יורדים מאוד מהר אבל גם עולים מאוד מהר. שמעתי על כאלה שממש הכפילו את משקלם אחרי שסיימו עם הכדורים. כדורים זה התמכרות . ברגע שאת מסיימת עם הכדורים את ישר משמינה.
שלום אתי אינני מכירה את הכדורים ולכן איני יכולה להמליץ לך עליהם.ראשית מומלץ לנסות ולבצע דיאטה בדרך המקובלת של תזונה נכונה בשילוב עם פעילות גופנית, ואם את מתעקשת על הכדורים כדאי להתייעץ עם רופא המשפחה שלך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il