השמנה וטיפולי פוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, שוקלת 78 ק"ג. גובה 1.62 . אני שונאת את הגוף שלי. אני עוברת טיפולי פוריות. אני כרגע ממש בהתחלה של היריון.לפני שהתחלתי בטיפולים ירדתי ממשקל 82.5 ל78.5 .ברגע שהתחלתי עם הטיפולים הפסקתי עם הדיאטה.נכנסתי ללחץ ולא הייתי מסוגלת אכלתי הרבה שטויות. אני מאוד מתוסכלת מזה שאני שמנה. זה מציק לי מאוד. אני חייבת לרזות אבל אני גם מאוד מאוד רוצה ילדים. מה עושים?
שלום אור משקל עודף הוא אכן גורם שיכול להפריע למהלך כניסה להריון, ובעיקר בטיפולי פוריות. ישנה דרך אמצע שבה את יכולה גם להוריד במשקל בצורה הדרגתית וגם להמשיך בטיפולים. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מוסמכים, על מנת לאמץ דיאטה שבנויה לפי סדר יומך והלו"ז שלך שתהיה נוחה עבורך, כך שתוכלי להתמיד בה. אני ממליצה גם על ביצוע פעילות גופנית סדירה שהיא דרך מצוינת להפיג את המתח שאת מצויה בו כרגע וגם עוזרת מאוד בירידה במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il
אני לא יכולה כרגע לעשות פעילות גופנית כי אני בתחילת היריון. בנוסף האם יש אפשרות לרדת במשקל בלי לפגוע בהירון? אני עושה דיאטה של שומרי משקל לפי נקודות. אבל אני בזמן האחרון נשברתי הרבה ולא הצלחתי לשמור מהמתח..