ושי בירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 51 מקצוע חופשי,אוכלת 1200 קלוריות בממוצע ליום,עוסקת בספורט באופן קבוע 5 פעמים בשבוע.לוקחת באופן קבוע ב3 שנים האחרונות טמוקסיפן(אחרי סרטןהשד הורמונלי)איך להצליח לרדת במשקל?רוצה לרדת 8 קג יש ירידה מאוד איטית.תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ירידה טובה ובריאה במשקל היא ירידה של חצי קילו-קילו לשבוע. לא הגדרת מהו הקצב שאת יורדת בו, אבל כל גוף נבדל זה מזה בקצב חילוף החומרים ועוד גורמים נוספים שיכולים גם הם להשפיע על קצב הירידה במשקל. לגבי הדרך שבה את מתנהלת,מומלץ מאוד להתייעץ עם איש מקצוע בנוגע להרכב התפריט, לוודא שאת מקבלת את כל צרכייך התזונתיים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il
אני יורדת קילו בחודש זה מעט מידי לטעמי.את מוכנה להתייחס לעינין הטמוקסי?