רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/06/2010 | 11:40 | מאת: קרן
היי, הנני לוקחת רדוקטיל 15 מ"ג כבר שבועיים ולא מרגישה שום השפעה, לאחר כמה זמן יש להרגיש את ההשפעה של הכדור?
20/06/2010 | 21:51 | מאת: רקפת מרקוס
שלום קרן השפעת הרדוקטיל מתחילה כעבור שבועיים-שלושה לפחות. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880