לא מצליחה לרדת במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מנסה לרדת במשקל, אני צריכה רק 5 קילו מאוד קריטים, אני בת 36 נשואה+3 , עד השעה 15:00 (בערך) אני אוכלת פירות ירקות קצת גבינה עם פתית כשאני מגיע הביתה אני אוכלת צהרים רגיל לא יותר מידי, אני משתדל עד הלילה לא לאכול פחממות נוספות רק דברים קלים כמובן ללא שומן, המשקל לא זז ונוסף לכל התסכול אני סובלת מעצירות לפעמים שלושה עד ארבעה ימים ללא "יציאות" אני משתדלת לישתות כמה שיותר, לפעמים אני לוקחת "עיכולקס" שגם כבר לא עוזר. מה ניתן לעשות?
שלום קשה לי להבין לפי התיאור שלך את כמויות המזון אותן את אוכלת ואת הפריטים המדויקים הנצרכים. אני ממליצה לגשת לדיאטנית קלינית על מנת לבנות יחד תפריט מסודר ומאוזן,להורדה הדרגתית במשקל,מלבד זאת, התפריט יטפל בנוסף בבעיית העצירות שאת סובלת ממנה. רצוי מאוד גם לבצע פעילות גופנית,במיוחד הליכות שגם להם אפקט טיפולי בנושא העצירות. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880