דיאטה..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , אני בת 16 וחצי , שוקלת 46 וגובהי הוא 1.63 . אני מעוניינת לרדת בסביבות ה6 קילו.. אני עושה הליכות 3 פעמים בשבוע של כ60 דק'. ואוכלת בין 500-ל1500 קל' ביום.. האם זו הדרך הנכונה? או שעדיף לאכול פחות קלוריות ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום כדי לרדת במשקל בצורה הבריאה ביותר, עלייך לבצע דיאטה הדרגתית. כדאי לצרוך לפחות 1500 קק"ל ביום ולא פחות, ובשילוב עם ההליכות שאת מבצעת 3 פעמים בשבוע, את בדרך הנכונה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880
בגובה 1.63 את ממש לא אמורה לשקול 40 קילו! זה תת משקל רציני, ועוד בגיל כל כך צעיר!!