השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/06/2010 | 23:52 | מאת: אחר
שלום, אני בן 12 ואני שוקל כמעט 70 קילו אני כל הזמן חושב איך לרדת במשקל אבל כל פעילות שאני עושה לא מורידה אותי במשקל.. האם אתם יכולים לעזור לי?
14/06/2010 | 22:09 | מאת: רקפת מרקוס
שלום הדרך הטובה ביותר להוריד במשקל היא על ידי טיפול אצל דיאטן\ית מוסמך שירכיב לך תוכנית אישית לתזונה נכונה. הנך צעיר ואתה גם עדיין בשלבי גדילה ולכן המצב עוד עשוי להשתנות, קריטי שתיוועץ באנשי מקצוע כדי לקבל את הטיפול הטוב והבריא ביותר עבורך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה www.drlevy.co.il 03674880
15/06/2010 | 15:21 | מאת: אחר
הייתי אצל דיאטנית אבל זה לא עזר לי...