הרזיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/06/2010 | 12:51 | מאת: ג
שלום האם הפסקת מחזור חודשי גורם לאי ירידה במשקל ? מה ניתן לעשות על מנת להצליח לרדת במשקל כהמחזור החודשי פסק? תודה יום טןב
לקריאה נוספת והעמקה
13/06/2010 | 22:17 | מאת: רקפת מרקוס
הפסקת מחזור חודשי עשויה להאט את קצב הירידה במשקל, שכן מערכת הרבייה אצל האישה צורכת אנרגיה רבה יותר מאשר אצל הגבר. מומלץ בתוקף לגשת לרופא לבדוק את סיבת הפסקת המחזור ולטפל בכך,ובהתאם לנסיבות להתאים דיאטה מתאימה בהמשך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880