מדכאי תיאבון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/06/2010 | 00:05 | מאת: Daphne
שלום, רציתי לדעת אם יש איזה שהם טבעיים או אפילו לא טבעיים שאפשר לקנות בלי מרשם? תודה.
13/06/2010 | 21:54 | מאת: רקפת מרקוס
שלום דפנה איני מתמצאת בתחום מדכאי התיאבון, גם הטבעיים וגם הסינטתיים. בכל אופן, שני הסוגים אינם מומלצים מבחינה בריאותית. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880