התחלה של סנטר כפול
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/06/2010 | 15:37 | מאת: מיכל
אני בת 35 בחורה רזה. לאחרוה מתחיל להיווצר לי סנטר כפול .מה עלי לעשות וממה הדבר נובע?
10/06/2010 | 21:00 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מיכל הדבר ככל הנראה נובע מצבירת שומן, ייתכן ועלית במשקל ובגלל הגנטיקה שלך, זה מתבטא באיזור הסנטר. עלייך לשמור על תזונה נכונה ופעילות גופנית. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880