בולזאי 7
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
התחלתי להשתמש בכדורי ההרזיה של בולזאי 7 ולאחר כשעתיים מלקיחת הכדור הרגשתי על סף עילפון, סחרחורות, בלבול,חולשה וכו האם מישהו שמע על תופעות שכאלה , האם התרופה בטוחה?
שלום שלומית לא מכירה את התוסף הזה אבל אם את חשה בתחושות לא טובות מאז שאת נוטלת אותו, מומלץ להפסיק. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880
נטלתי את הכדורים במשך 40 יום כשביקשתי לחודש וחצי. המטרה היתה 5 ק"ג בפועל רזיתי 200 גרם. עניין הכדורים הוא בולשייט עבודה בעיניים. אכן הרגשתי מלאת מרץ כמובן בגלל כמות הקופאין. אל תתפתו לרכוש כדורים אלו! אין הוקוס פוקוס בירידה במשקל. צריך לסתום את הפה ולשלב פעילות ספורטיבית.
אולי ירדתי 2 קילו הכל המצאה אחת גדולה אין קשר לכדור הירידה נעשתה פשוט כי אני אוכלת פחות
האמת זה מתסכל, אבל שוב "עבדו" עליי כנראה שאין קיצורי דר וצריך ממש לרעוב בשביל להרזות הכדורים לא עוזרים על אף שהורדתי בכמויות האוכל כדי להוסיף אפקט לדיאטה... נראה לי ששמנתי יותר. כך שלא כדאי לבזבז כסף על השטות הזו.