נערה בת 17 תזונה-התייעצות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
נערה בת 17 1.62 שוקלת 53 מעוניינת לשמור על המשקל לא עוסקת בספורט כרגע, לא פעילה במיוחד.. [הולכת כמעט כל יום קילומטר].. מעוניינת לדעת כמה קלוריות צריכה כדי לשמור על משקלה בערך.. אוכלת בנתים כל יום בין 1800-ל2000 קלוריות. האם זה בסדר?
שלום לפי חישוב הBMI שלך(מדד מסת הגוף)20.22 ואת במשקל תקין לחלוטין. גופך שורף במנוחה 1700-1800 קלוריות וזוהי כמות הקלוריות שאת צריכה לאכול די להישאר במשקלך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880