כדור טומקספין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/06/2010 | 11:35 | מאת: חנה
מאז שהתחלתי לקחת את הכדורים כ_10 חודשים עליתי 5 ק"ג אני שומרת ומתעמלת פעמיים בשבוע והולכת 3 פעמים בשבוע אני בת 77 האם הכדורים הנ"ל גורמים להשמנה ?
05/06/2010 | 13:15 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך חנה: תיתכן עלית משקל בעקבות טיפול בטמוקסיפן. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית על מנת לבדוק את התפריט היומי שלך, חשוב להקפיד על דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה ומותאמת לגילך ומצבך. בברכת בריאות שלמה ד"ר סילבינה מצקין לוי