המשך לשאלה -רפלוקס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/06/2010 | 14:21 | מאת: רבקה
ארוחת הבוקר שלי היא גרנולה בתוספת אגוזי מלך אגוזי קשיו, חמוציות ושקדים מקולפים. האם אין בעיה במרכיבים אלה? תודה רבקה
02/06/2010 | 22:22 | מאת: רקפת מרקוס
אין בעיה במרכיבי ארוחת בוקר מסוג זה אך כדאי שהיא תהיה בכמות קטנה מכיוון שזוהי ארוחה עשירה בקלוריות וגם בשומנים(מהפיצוחים וכן מהגרנולה). שוב,אם הנך צורכת אותה באופן קבוע והיא לא גורמת לך לרפלוקס אז את יכולה להמשיך ולצרוך אותה, כי אין בעיה במרכיבים אלו במידה המתאימה. רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה www.drlevy.co.il 036764880