שאלות לגבי דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/05/2010 | 15:43 | מאת: דפנה
שלום, רציתי לברר האם כדאי לצרוך ברנפלקס עם חלב רזה לארוחת בוקר? אני נמצאת כרגע בתהליך של דיאטה עקב השמנת יתר חמורה. קראתי שאכילת ברנפלקס מועילה למיש עוסק בפעילות גופנית, כמוני. שאלה שניה: מה קורה כאשר לאחר הורדה של 35 ק"ג המשקל נתקע למשך חודשיים, למרות שאני ממשיכה בדיאטה ופעילות גופנית?
26/05/2010 | 19:50 | מאת: רקפת מרקוס
שלום דפנה אני מודה לך על שאלתך. אין כל בעיה עם אכילת ברנפלקס+חלב לארוחת הבוקר בזמן דיאטה כל עוד הכמות היא סבירה(למשל כוס ברנפלקס+כוס חלב שוות ערך לכריך).ברנפלקס הוא מזון בריא ומומלץ אך לא ספציפי לעוסקים בפעילות גופנית. ברנפלקס הוא דל סוכר ועשיר בסיבים תזונתיים שחיוניים לבריאות, מספקים תחושת שובע לאורך זמן(בהשוואה לקורנפלקס רגיל) ועוזרים לתפקוד מערכת העיכול. בנוגע לחלק השני של שאלתך- מצב בו המשקל "נתקע" לאחר ירידה ממושכת במשקל הוא לצערי מצב שכיח בדיאטות. הגוף מגיע לשלב של פלאטו שבשלב זה יש עצירה זמנית בקצב הירידה. חשוב מאוד להישאר חזקים בתקופה זו, לא לאבד את המוטיבציה לדיאטה ולא להתייאש. בעזרת התמדה, הגברה של הפעילות הגופנית והקפדה על התפריט ניתן לחדש את הירידה במשקל.זוהי תופעה שמשתנה מאוד בין אדם לאדם וקשה מאוד להעריך כמה זמן היא תימשך ,אבל לא לוותר. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880