צמח ההודיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/05/2010 | 18:48 | מאת: שושי
אני מטופלת בבלוטת התריס ע"י כדורי אלטרוקסין מזה שנים , כיום אני מאוזנת אחרי טיפול ביוד , שאלתי היא האם אין חשש בשימוש בכמוסות של צמח ההודיה להורדה במשקל
25/05/2010 | 20:13 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שושי אני מודה לך על שאלתך. תוסף התזונה המבוסס על צמח ההודיה משמש ככלי עזר להפחתה במשקל במנגנון של דיכוי התאבון. אין לי אינפורציה מהימנה ממחקרים קליניים בנושא הבטיחות של שימוש בצמח ההודיה והיתרונות שלו ולכן איני יכולה להמליץ על תוסף זה. כדי לדעת האם מוצר זה בטוח לשימוש עבורך אני מציעה להתייעץ עם הרופא והרוקח בהתייחס למצבך הרפואי והתרופות שאת נוטלת. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880