שאלה דחופה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/05/2010 | 14:11 | מאת: רחלי
אני בת 37. שוקלת 62 וגובהי 1.51 היקף מותניים 88 ס"מ . כמה אני צריכה לישקול כדי שיהיה מיקל תקין. תודה מראש .
לקריאה נוספת והעמקה
23/05/2010 | 18:44 | מאת: רקפת מרקוס
שלום רחלי לפי מדד הBMI את מצויה בעודף משקל בריאותי (BMI=27.1). טווח משקלך התקין הינו 42-57 ק"ג. היקף המותניים שלך בטווח העליון התקין (עד 88 ס"מ נחשב בטווח התקין). בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880