שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , אני בת 16 וחצי ואני ילדה שאוכלת מסודר:3 ארוחות ביום..בין לבין פירות ועושה אימון קצר של חצי בעה בבית כל יום ושומרת על משקלי רציתי לשאול שאלה תוך כדי שאכלתי ארוחת ערב , ממש תוך כדי אכילה התעצבנתי על אדם שהיה מולי וצעקתי עליו , ממש התעצבנתי רציתי לדעת מה יכול להיגרם מכך שזה תוך כדי ארוחה כבדה והאם זה יכול להשפיע על צורת הגוף או על המשקל תודה מראש
שלום שירן אני רוצה לשבח אותך על האכילה המסודרת וההקפדה על הפעילות הגופנית היומית. צעקות בארוחת ערב כבדה לא אמורים להשפיע בשום צורה על צורת גופך או המשקל, רק על מידת המתח שלך ומצב הרוח. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880