מותניים מאוד רחבות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ד"ר לוי שלום! אני כבר הרבה זמן עושה דיאטה ומשתדלת לעשות כמעט כל יום ספורט אבל המותניים שלי לא יורדות וזה מאוד מדכא ומוציא את החשק להמשיך האם יש איזה פעילות מסוימת שצריך לעשות כדאי להוריד את האזור הזה..? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרה קודם כל אני רוצה לשבח אותך על העבודה שאת עושה- הספורט וגם הדיאטות והמשיכי כך. ישנם גורמים שמשפיעים על מבנה וצורת גופנו שהם לעיתים קבועים וקשה מאוד לשנותם (למשל גנטיקה).ייתכן שחוסר רההצלחה שאת חווה בנושא המותניים קשור לכך. כדאי להתייעץ עם מאמן כושר מוסמך שיתאים עבורך תוכנית אימון ספציפית לאיזור זה של גופך ובשילוב עם תזונה הנכונה תוכלי להצליח טוב יותר בהורדת המותניים. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי