בולוזאיי 7
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לפני כשבועיים התחלתי להשתמש בערכה של 10 קג המשקל בינתיים לא ירד ואני חושבת שאני אוכלת רגיל זה לא דיכא כל כך את בתיאבון. אני מאמת מקטווה שלא עבדו עליי עדיין שימתי 500 ומשהו ש"ח...
שלום איני מכירה את המוצר שסיפרת עליו אבל מנסיוני ולצערי הערכות הללו לא מקיימות את ההבטחות שבגללם רכשת את המוצר.מרבית האנשים לא מצליחים להגיע למטרתם לרדת במשקל בעזרתם. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880
גם אני התעניינתי בולוזאי 7 התקשרתי עם אחת שהשתשמה והצליחה להוריד בהיקיפים 3 מידות. כדי להצליח להוריד במשקל צריך לשלב פעילות ספורטיבית, הכל בהתאם ליכולות שלך. אני עדיין בודקת מה מכילה הגלוגה לפני שאני שאקנה את בולוזאי 7
, ש לושה חודשים אני בולעת את הגלולה ופה ההפתעה !!! השמנתי ולא ירדתי .אל תיקנו ...פשוט חבל על הכסף...