יש לי בעיה רצינית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/05/2010 | 18:33 | מאת: גדי
שלום1 קוראים לי גדי אני בן 17.5 שוקל 79 80 וגובה מטר 80 יש לי בטן אבל קצת ויש לי חזה ענק!! ממש כמו לבחורה פעם הייתי יותר שמן ועשיתי דיאטה וכושר וירד לי מהבטן אז עכשיו יש לי קצת בבטן והרבה בחזה.. (שומן) השאלה שלי היא האם עם עוד ועוד ספורט של ריצות ושכיבות סמיכה ואכילה נכונה החזה בכלל ירד? או שהוא ישאר?תודה
16/05/2010 | 21:21 | מאת: רקפת מרקוס
שלום גדי כל גוף מגיב בצורה שונה מרעהו בזמן פעילות גופנית,לכן איני יכולה לומר לך בוודאות שבעזרת כושר תצליח תוכל להוריד את השומן בחזה.ישנו סיכוי טוב לכך אם תשלב את הפעילות הגופנית שלך עם תזונה נכונה ותתמיד בכך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880