ויטה לייף 2000
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/05/2010 | 15:51 | מאת: סופי
אני חיילת בת 19, אוכלת 3 ארוחות ביום מסודרות ובריאות. אני רוצה לקחת את ויטה לייף 2000 שהוא שורף שומנים, האם מומלץ? חשוב לציין כי אני כל יום עושה פעילות גופנית
לקריאה נוספת והעמקה
16/05/2010 | 21:16 | מאת: רקפת מרקוס
שלום סופי ויטה לייף 2000 ומרבית "שורפי השומנים" שניתן לרכוש היום בבתי המרקחת והפארמה הם לרוב מוצרים שאין להם שום ביסוס ממשי מדעי לפעילותם בשטח והם לא משפיעים כלל על מרבית האנשים. חשוב לי גם להבהיר שאי אפשר לשרוף שומנים. אפשר לצמצם את מסת השומן בגוף ע"י תזונה נכונה ופעילות גופנית וכך גם לבנות מסת שריר. הנך צעירה ופעילה, המשיכי לאכול תפריט מאוזן ובריא כמו שציינת בשילוב עם פעילות גופנית ורק כך תוכלי להשפיע על כמות מסת השומן שלך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880