סחוג או אריסה בריא ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, עד כמה סחוג או אריסה מזיק לבריאותנו ? אכלתי כרגע 2 כפות אריסה ( רוטב חריף ) שיש בו בחישוב שלפי 100 גרם 1,100 מ"ג נתרן , אני אוכל מדי פעם חריף ( סחוג או אריסה) ומעולם לא הרגשתי תחושה כה לא נעימה , אני ממש מרגיש את הסחוג תקוע בושט. תודה מראש על תשובתכם המלומדת. יוני
שלום יוני מאכלים ותבלינים חריפים כדוגמת האריסה והסחוג אינם מזיקים לבריאות אם צורכים אותם בכמות מתונה. ישנם מצבים קליניים שבהם מומלץ להימנע מאכילת מזונות מתובלים וחריפים שכן הם יכולים להחמיר את המצב לדוגמא בעת צרבת. סחוג או אריסה שהם לא מתוצרת ביתית עשויים להכיל כמויות רבות של נתרן שמאוד לא מומלץ לצרוך בכמות גבוהה ולכן כדאי להמעיט באכילתם. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880