תבלינים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/05/2010 | 12:59 | מאת: יעל
שלום תמיד עניין אותי לדעת האם בתבלינים יש קלוריות? מלח, פלפל,פפריקה, כמון ,כורכום, בזיליקום, אורגנו.
לקריאה נוספת והעמקה
13/05/2010 | 21:02 | מאת: רקפת מרקוס
שלום יעל התבלינים שאת מתארת: כורכום, פפריקה, פלפל, כמון ועשבי התיבול בזיליקום, אורגנו וכן פטרוזיליה, כוסברה ודומיהם הם חסרי ערך קלורי. לעומתם ישנם מוצרים לתיבול שכן מכילים קלוריות כמו אבקות מרק לסוגיהם ורטבים נוזליים: סויה, טריאקי, חומץ בלסמי וכדומה.מומלץ לבדוק את טבלת הסימון התזונתי שמופיעה על האריזה כדי לקבל את הכמות המדויקת של תרומתם הקלורי. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית