צהריים טובים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/05/2010 | 12:54 | מאת: מישל
רציתי דעת כמה קלוריות יש בערכה שאנו מקבלים בעבודה לצהריים, הכוללת: 2 מלפפונים 2 עגבניות אקטימל תות נקטר מנגו פרימור קטן טונה קטנה בשמן קוטג' קטן של טרה 5 אחוז חמאה קטנה 2 לחמניות (אחת חומה, אחת לבנה) זה המכלול לארוחת צהריים. תודה
13/05/2010 | 14:22 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לך מישל ראשית כל תודה על שאלתך הכנה אני מעריכה שהערכה כולה שווה 820 קלוריות (ביחס עם השתיה ושתי הלחמניות יחד) בתיאבון יום טוב רקפת מרקוס דיאטנית קלינית