דחוף לרדת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי רקפת, עקב בעיה בגב לצערי איני יכולה לבצע פעילות ספורטיבית מכל סוג שהוא, ובעוד שבועיים יש לי חתונה חשובה.... יש אפשרות לרדת 5 קילו בשבועיים? כמו כן, שמעתי על דיאטת מייפל- מה את אומרת? יש מצב?
שלום עלאק מאוד לא מומלץ לרדת 5 ק"ג בשבוע ואם את לא יכולה לעשות פעילות ספורטיבית זה תלוי בעצם אך ורק בתפריט שתצרכי. אם במשך השבועיים הבאים תעברי לתפריט של 1200-1000 קלוריות בלבד אז יש סיכוי שתצליחי להוריד 5 ק"ג בשבועיים אבל שוב זה מאוד לא מומלץ וכמובן תלוי בכיצד הגוף שלך יגיב לכמות הקלוריות הנ"ל ובכמות המזון שאת אוכלת ביומיום ובזמן העבודה. בהצלחה יום טוב שיהיה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית