איך להוריד 10 קילו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 32 אחרי לידה (עברו כבר שנתיים) לא מצליחה להוריד לפחות 10 קילו המיותרים. אני עושה ספורט אינטנסיבי, הפחתתי המון באוכל ועדיין זה לא עוזר.
שלום אי ירידה במשקל יכולה להיות לגורמים רבים ושונים ועל מנת לבצע דיאטה מאוזנת,טובה ובריאה שתותאם לך אישית,המשלבת פעילות גופנית. אני ממליצה להיוועץ באיש מקצוע כדי להבין את הסיבות לחוסר הצלחתך ולשמור על המצב הבריאותי שלך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית המרפאה לטיפול בהשמנה של ד"ר לוי
אני הורדתי 2.5 בשבוע הראשון מתחילה את השני זה פשוט גורם לשובע לאורך כל היום מגיע בצורת ג'ל בטעם לא רע בכלל , אני מאושרת מאוד בזכות העובדה שאני לא מתאמצת יותר מדי פשוט אין מקום לאוכל הקיבה מלאה בסיבים..:) רינת
אני כבר ניסיתי פעם אחד בחיים כדורי הרזיה ומשקיבלתי זה ... עליתי במשקל עוד יותר. לכן אני די חוששת מכדורים מסוג זה. הרבה מבטחים שבמידה ולא תהיה מרוצה, נחזיר לך את כספך..... אבל אני לא צריכה את הכסף אחרי שבמקום להרזות השמנתי