האם משקלי תקין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/05/2010 | 20:58 | מאת: שירה
שלום לך, אני בת 16 הגובה שלי הוא 162.5 ואני שוקלת 45 האם זה נחשב למשקל תקין?
10/05/2010 | 22:22 | מאת: רקפת מרקוס
היי שירה יחס משקל הגוף לגובה שלך הוא (BMI ) שלך הוא 17.1 שאומר שאת מוגדרת מתחת לטווח המשקל הרצוי לגובה התקין. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית