רפלוקס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/05/2010 | 15:06 | מאת: דינה
אני סובלת מרפלוקס, האם יוגורט עיזים מגביר את החומציות? תודה דינה
10/05/2010 | 22:17 | מאת: רקפת מרקוס
שלום דינה יוגורט עיזים לא נחשב כמזון שעלול לגרות את הוושט ולהחמיר רפלוקס. המזונות שבעייתים בעניין זה הם שוקולד, קפה, ייו ומזונות שומניים וגם כדאי להימנע מעגבניות ופירות הדר ואוכל חריף שמגרים את הרירית ונחמירים את התסמינים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית